PWS-expeditie 2014 - Reisverslagen van Gomarus in Uganda - WaarBenJij.nu PWS-expeditie 2014 - Reisverslagen van Gomarus in Uganda - WaarBenJij.nu

PWS-expeditie 2014

Wij zijn tien leerlingen van het Gomarus College in Groningen en zitten in ons eindexamenjaar havo en vwo. Iedere leerling moet in zijn of haar examenjaar een profielwerkstuk maken. Wij hebben dit gedaan in opdracht van de lokale hulporganisatie Lwengo, in Uganda. Onze profielwerkstukken hebben betrekking op het verbeteren van Engelse spreekvaardigheid en het aanleren van basisvaardigheden voor de Engelse taal. Daarnaast zal aan de jongste kinderen op de school de basisvaardigheden van rekenen aangeleerd worden en zal de creatieve ontwikkeling van de kinderen op de school bevorderd worden. In Uganda gaan wij onze profielwerkstukken ten uitvoer brengen. Dit doen wij door op een basisschool ons materiaal te introduceren en aan de docenten over te dragen, zodat het ook na ons vertrek gebruikt kan worden. Van 21 februari 2014 tot en met 6 maart 2014 zullen wij met twee docenten in Uganda zijn.